What would you like to find?
Consultații online

Consultații online

De ce sunt atât de importante consultațiile cosmetologului?

Pe parcursul anilor de activitate în calitate de cosmetolog, am înțeles că puțini dintre cei care vin la salon sunt conștienți de problema pe care o au și de volumul de asistență a cosmetologului. Puțini sunt cei care înțeleg ce, de fapt, depinde de ei și în ce constă sarcina asistenței profesionale.

Cel mai bun rezultat constă în colaborarea dintre client și cosmetician; combinarea corectă a procedurilor în cabinet și la domiciliu.

Alegerea profesională a produselor cosmetice se bazează pe diagnosticarea pielii, identificarea necesităților clientului și formarea seturilor cosmetologice pentru îngrijirea zilnică la domiciliu. 

Pentru cine este destinat acest tip de serviciu?

• Pentru cei care au probleme vizibile cu pielea. Din experiența profesională, pot confirma că numeroase probleme pot fi rezolvate cu produse cosmetice corect alese, cum ar fi, de exemplu: sensibilitate mărită, pigmentare postinflamatorie, stare incipientă de cuperoză, ten uscat etc.

• Pentru cei care optează pentru beauty minimalism și un plan clar de acțiuni. Mulți dintre clienții mei mi-au mărturisit că, datorită recomandărilor mele, cheltuiesc  mai puțin timp și bani pentru îngrijirea în condiții casnice, având și un rezultat mult mai bun.

• Pentru cei care preferă să facă echipă cu instructorul în scopul de a se simți mai încrezuți și de a fi la curent cu toate noutățile din sfera cosmetologiei, dorind, totodată, să știe cum să prevină și/sau să înlăture problema cu un rezultat eficient.

De ce a apărut versiunea online?

– Primul pas în elaborarea acestui tip de serviciu a apărut în condițiile pandemiei de COVID-19, atunci când toate saloanele de frumusețe au fost închise. Atunci, rămânând practic fără lucru, în semn de susținere, clienții fideli mi-au propus să le ofer consultări la distanță și să le recomand un plan de îngrijire corect.

– Al doilea pas a fost atunci când mi-am dat seama că acest tip de consultare nu exclude posibilitatea de a concluziona și de a oferi recomandări profesionale. Serviciul respectiv este foarte comod, economisind timpul petrecut pe drum spre salon. 

Cum se desfășoară consultațiile?

– Diagnosticarea detaliată a pielii;

– Analizarea procesului de îngrijire în condiții casnice;

– Determinarea obiectivelor de îngrijire;

– Selectarea produselor cosmetice pentru îngrijirea la domiciliu și formarea protocolului;

– Recomandarea procedurilor de salon.

Cum vă pregătiți pentru meeting?

– Va fi necesar să prezentați fotografii (cerințele fotografiilor se vor discuta pe parcurs);

– Completarea unui chestionar special;

– Fotografii ale produselor cosmetice pe care le folosiți la moment.

Care este rezultatul lucrului în comun?

– Elaborarea unui program individual de îngrijire la domiciliu, în funcție de problemă și de obiectivele stabilite.

– Analizarea modului și procesului de îngrijire la domiciliu pe care îl practicați; corectarea greșelilor; formarea protocolului de îngrijire corectă în condiții casnice.

– Suport pe o perioadă determinată, inclusiv consultări suplimentare privind schimbul de climă, condiții de viață, de sănătate ș.a.;

– Serviciul beauty box – dacă sunteți de acord, este posibilă formarea seturilor personalizate de produse cosmetice necesare și notificarea când acestea sunt pregătite. 

Durata consultațiilor: 60 minute

Ziua consultației: joi

Zile de joi educative

Zile de joi educative

În orice lucru și pentru realizarea oricărei idei este nevoie de disciplină și de un program de lucru bine stabilit.

Pe parcursul anilor de activitate în calitate de cosmetolog, m-am obișnuit atât eu, cât și clienții, că zilele de joi sunt zilele mele libere.

Abilitățile în domeniul esteticii, cunoștințele și concluziile, consultațiile personale – toate acestea trebuie să se axeze pe o bază de încredere.

Apoi mi-a venit ideea și dorința să mă pregătesc minuțios pentru întâlnirile noastre și să vă explic pe înțeles de ce aveți nevoie de îngrijirea pielii, ce obiective urmăriți și ce rezultate așteptați.

Zilele educative de joi sunt zilele în care sunt disponibilă de a împărtăși cu voi ceea ce mă inspiră și îmi influențează munca; de a stabili întâlniri de consultanță, de a vă atinge fața, de a înțelege frumusețea și de a vă oferi grijă…

Este ceea ce se acumulează de la o zi de joi la alta, transformându-se în narațiuni și imagini, aș dori să numesc acest lucru “scrie și arată”.

Istoria proiectului

Istoria proiectului

Ideea proiectului online a apărut în martie 2020, atunci când pandemia se răspândise la nivel mondial. Primele consultații au avut un caracter periodic și au fost oferite la solicitarea clienților fideli. Atunci am înțeles că asemenea servicii sunt destul de solicitate. Crearea acestui proiect a fost determinată de următorii factori:

– experiența de peste 20 de ani în domeniul cosmetologiei;

– o bază de clienți de peste 200 de persoane;

– experiență bogată în crearea programelor de instruire pentru cosmetologi profesioniști;

– consultarea și sprijinul organizației ODA, datorită căreia am aplicat la programul “Femei în afaceri” – un suport incontestabil în inițierea afacerii. 

În cadrul programului Dr. Carolinca au fost prezentate următoarele programe:

– consultare individuală online;

– ghiduri informaționale privind îngrijirea și sănătatea pielii;

– conferințe online pentru specialiștii din sfera farmaceutică – consultanți vânzări de produse cosmetice;

– proiecte social-informaționale pentru adolescenți, pentru pacienții diagnosticați cu cancer ș.a.

Platformele de promovare și modalitatea de difuzare a informației sunt site-ul blog, rețelele de socializare (Instagram, Telegram).

Mă adresez cu profundă recunoștință și respect celor care au avut încredere în ideea mea, m-au sprijinit și m-au ajutat să găsesc surse de finanțare.

Cu profund respect,

Dr. Carolinca – Carolina Carafizi

Consultant de produse cosmetice

Consultant vanzari produse cosmetice

ORIGINEA IDEII

Asortimentul vast de produse cosmetice prezent pe piață creează o dificultate de alegere – cosmetică farmaceutică sau dermatologică, cosmetică coreeană, cosmetică profesională, cosmetică mass market, cosmetică de marcă și multe alte tipuri. 

Care sunt greșelile de bază pe cale le săvârșesc consumatorii, ce, ulterior, duc la rezultate nesatisfăcătoare sau dezamăgesc consumatorul prin lipsa rezultatului?

– Curățarea excesivă;

– Neînțelegerea necesităților adevărate ale pielii;

– Folosirea produselor cosmetice stimulatorii în lipsa identificării problemelor pielii;

– Neînțelegerea tipului de piele;

– Lipsa protocolului de îngrijire zilnică a tenului și corpului;

– Carența cunoștințelor privind protejarea pielii de factorii nocivi ai mediului înconjurător ș.a.

Analizarea tuturor acestor situații în procesul de lucru au dus la următoarele concluzii:

– prezența consultărilor competente la etapa de cumpărare va permite evitarea greșelilor tipice ale consumatorului;

– a înțelege propria piele și a necesităților fundamentale permite formarea unui set corect de produse și îngrijirii personale fără experiențe negative.

Pentru cine este destinat cursul?

Cursul este conceput pentru consultanți și pentru vânzătorii de produse cosmetice, în primul rând ai brandurilor dermatologice din farmacii. Achiziționarea cosmeticii capabile să rezolve probleme concrete, necesită, în mod deosebit, să fie recomandată corect. 

Programul cursului:

1. Incursiune în anatomia, histologia, biochimia și fiziologia pielii.

2. Problemele estetice de bază ale pielii sănătoase.

3. În ce cazuri de cuperoză, de pigmentare, de dereglări în funcționarea glandelor sebacee, este posibilă utilizarea produselor cosmetice și în ce cazuri este necesar să se consulte un dermatolog.

4. Studii de caz.

Abilități de bază obținute:

Consultantul va ști:

– să identifice necesitatea clientului;

– să consulte tenul conform protocolului și să identifice problemele de bază;

– să recomande produsele cosmetice potrivite.

Condiții de participare:

Cursul este comercial; referitor la costuri și la modalități de participare la curs, vă rugăm să luați legătura cu noi.